På Rent Hus vet vi att personalen är vår viktigaste resurs, därför tar vi hand om våra medarbetare!
Vårt mål är inte bara nöjda kunder utan också personal som trivs och känner trygghet genom härliga arbetskamrater och en arbetsledning som är tillgänglig. Vi är extra stolta över att så stor andel av våra medarbetare jobbat med oss under många år, det ger ett kvitto på kvaliteten för oss som företag och arbetsgivare.
Nu tar vi nästa steg för att lyfta våra medarbetare
Sedan en tid får vi stöd av Katarina Nilsson-Moe med fokus på en starkare organisation, utvecklad HR-funktion och en bättre arbetsmiljö för alla våra anställda, ökad trivsel helt enkelt. Vi märker redan hur det hjälper oss ta nästa steg framåt, stort tack Katarina! (Läs mer om Katarinas verksamhet här.)
Vi gör detta just nu som en utgångspunkt efter Corona-krisen, då vi vill fortsätta utvecklas framåt och då våra medarbetare är avgörande för vår framgång.
Vårt mål är inte bara nöjda kunder utan också personal som trivs och känner trygghet.
Konkret innebär detta tex att vi kommer få en tydligare struktur på vårt HR-arbete, lyfta nivån i vårt Systematiska Arbetsmiljöarbete och få en uppdaterad Arbetsmiljöpolicy. Parallellt med detta kommer vi ha ett flertal aktiviteter som inkluderar både arbetsledare och anställda för en starkare teamkänsla och kompetensutveckling.
Läs mer om detta och vår verksamhetspolicy här.
Vi är en städfirma med kontor i Varberg, Halmstad och Göteborg. Vi har gjort Rent Hus i mer än 25 år och nu tar vi nästa steg!